• If you are still using CentOS 7.9, it's time to convert to Alma 8 with the free centos2alma tool by Plesk or Plesk Migrator. Please let us know your experiences or concerns in this thread:
    CentOS2Alma discussion

licence plesk 11 linux (debian)

PierreC

New Pleskian
Bonjour,

Désolé je ne sais pas écrit anglais..., j' espère que je vais pourvoir trouver ma réponse sur se forum. Voici ma question j' ai serveur chez le fournisseur Online Dedibox (www.online.fr), mon serveur est sous ESXI 5, j' ai installé une VM (machine virtuelle) avec plesk 11 mais voila, mon fournisseur online les licence plesk ne fonctionne pas avec le VM.
Une personne pourrai me renseigner combien coût en euros une licence plesk 11 pour une machine VM chez parallels Plesk, il me faudrait une licence plesk 10 domaine ou 100.

Je vous remercie d'avance.
 
Please, re-write your message in English. It is official language of this forum.
Thank you.
 
Hello,

Sorry I do not know English ... writing, I hope that I will find my answer to provide to the forum. My question is I have server with the supplier Dedibox Online (www.online.fr), my server is ESXi 5, I have installed a VM (virtual machine) with plesk 11 but voila, my plesk license the online provider does not work with the VM.
Someone could inform me how much cost in euros 11 for a license plesk machine VM in parallels Plesk, I need plesk 10 domain license or 100.

Thank you in advance.
 
Back
Top