• If you are still using CentOS 7.9, it's time to convert to Alma 8 with the free centos2alma tool by Plesk or Plesk Migrator. Please let us know your experiences or concerns in this thread:
    CentOS2Alma discussion

Issue roundcube unable to send mails

veroarno

New Pleskian
Bonjour,
débutant sur Roundcube Webmail, j'ai créé plusieurs adresses pour les utilisateurs en lien avec mon site. Connexion à Roundcube impeccable, tout le monde peut recevoir les messages provenant des internautes. Par contre, si on veut répondre à ces messages, ils n'arrivent pas sauf si l'adresse du destinataire est une adresse gmail. Je suis chez Scarssity en hébergeur. Depuis le webmail Roundcube, j'ai également essayé d'envoyer des messages entre utilisateurs du domaine, les messages arrivent bien.
J'ai du mal à comprendre comment configurer.
Merci d'avance
Arnaud

[Courtesy translation by your forum admin:
As a newcomer to Roundcube Webmail, I created several addresses for users linked to my site. The Roundcube connection is stable, and everyone can receive messages from users. However, if you want to reply to these messages, they don't arrive unless the recipient's address is a gmail address. I use [redacted] as my hosting provider. From Roundcube webmail, I've also tried sending messages between domain users, and the messages arrive fine.
I'm having trouble figuring out how to configure it.]
 
Last edited by a moderator:
Back
Top